Extraescolars 2020-2021

Us proposem un programa d'activitats extraescolars per gaudir del lleure tot jugant i aprenent.

Per tenir més informació sobre les activitats, podeu contactar amb l'escola en el telèfon 972 405 702 o per correu a This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

*Les activitats es podran portar a terme sempre que hi hagi un nombre mínim d’inscripcions que les facin viables.

INFANTIL

Formulari de pre-inscripció a les activitats extraescolars de l'etapa infantil, aquí https://forms.gle/FAZiJ1tYqSTjXERU6

Escola esportiva

Treball de la coordinació i les habilitats motrius bàsiques a través de jocs i activitats pre-esportives, amb iniciació a diferents esports, jocs individuals i col·lectius.

P3, P4 i P5 - Dimarts i dijous de 16:30 a 17:45 h

Preu: 200 €/curs (2 dies) o 135 €/curs (1 dia)
Hi ha tres sistemes de pagament, al comptat, en tres terminis i en sis terminis, que podreu triar en formalitzar la inscripció a través del Club Bàsquet Salt.

637 512 139 (Frosti) / 655 311 733 (Albert)

Inici: dimarts 6 d’octubre

Anglès extraescolar

Introducció a un entorn comunicatiu en anglès.

P3, P4 i P5: Dilluns o dimarts, de 16.30 a 17.45 h

Preu: 22 € mensuals. 2 quotes quadrimestrals de 88 €.

*Si el nombre d’inscrits ho permet, es mantindran els grups de convivència escolars i l’activitat es realitzarà a la seva aula. Si no és possible, es faran grups amb els alumnes del mateix cicle i s’utilitzarà la seva aula de desdoblament.

Iniciació a la pràctica del judo

* Durant aquest curs escolar, l’activitat de JUDO s’oferirà al Pavelló d’Esports de Salt, ja que l’escola no pot disposar de l’espai que s’utilitzava. Per tant, caldrà que els pares recullin els alumnes en sortir de classe i acompanyar-los al pavelló.

P4 i P5, Dimarts de 17.30 h a 18.30 h. Preu 27 €/mes + inscripció 10 €

Inclou drets d’examen, cinturó i bossa. Possibilitat de participar en activitats complementàries sense cost addicional

Portes obertes del 20 al 30 de setembre

Temporada: de l’1 d’octubre a 31 de maig

Lloc: Pavelló d’Esports de Salt (gimnàstica)

972222053 (Girona Judo) / 620578673 (Jaime Salas, coordinador)

PRIMÀRIA

Formulari de pre-inscripció a les activitats extraescolars de l'etapa de primària, aquí https://forms.gle/Bqq5ieh9kMGiMP1s9

Escoleta de bàsquet

Iniciació a la pràctica del bàsquet. Es potencia el treball en equip i la cooperació. Es realitzaran partits amb altres escoles de bàsquet a través de la Federació. Activitat vinculada al Club Bàsquet Salt.

1r i 2n - Dimarts i dijous de 16.45 a 18.15 h

Preu: 250 €/curs  (2 dies) o 165 € /curs (1 dia)

637 512 139 (Frosti) / 655 311 733 (Albert)

Inici: dimarts 6 d’octubre

Anglès extraescolar

Introducció a un entorn comunicatiu en anglès.

Només un dia a la setmana.

• 1r i 2n: Dilluns o dimarts, de 16.45 a 18 h Preu: 22 € mensuals. 2 quotes quadrimestrals de 88 €

• 3r i 4t: Dimarts o dimecres, de 16.45 a 18 h Preu: 22 € mensuals. 2 quotes quadrimestrals de 88 €

• 5è : Dimarts o dimecres, de 17 a 18.15 h Preu: 22 € mensuals. 2 quotes quadrimestrals de 88 €

Teatre

Activitat per treballar diferents vies d’expressió, desenvolupar el vessant creatiu amb l’expressió oral i corporal, treballar l’imaginari a través del joc, les cançons, els contes i els viatges imaginaris. Malgrat la situació actual, volem continuar essent actius i creatius.

Alumnes de 1r a 6è.

Horari: Dilluns, de 17.15 h a 18.30 h*

Preu: 25 €/mes

*la monitora recollirà els alumnes de 1r a 4t a la sortida de classe i esperant junts els alumnes de 5è i 6è per començar l’activitat.

S’utilitzarà una aula que no ha estat utilitzada per a cap grup-classe i que es reserva el dilluns per a l’activitat de teatre. Les classes es faran amb mascareta i es disposarà de gel hidroalcohòlic.

Iniciació a la pràctica del judo

• 1r i 2n, Dimarts i Divendres de 17.30 a 18.30 h. Preu 27 €/mes + inscripció 10 €
  • 3r a 6è, Dimarts i Divendres de 18.30 a 19.30 h. Preu 30 €/mes + inscripció 10 €

Portes obertes del 20 al 30 de setembre.

Temporada: de l’1 d’octubre a 31 de maig

Lloc: Pavelló d’Esports de Salt (gimnàstica)

Més informació a This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.. 972222053 (Girona Judo) / 620578673 (Jaime Salas, coordinador)

ESO

Formulari de pre-inscripció a les activitats extraescolars de l'etapa de secundària, aquí https://forms.gle/DgeLcbzGm5RVC2Yn9

Dimarts i Divendres de 18.30 a 19.30 h. Preu 30 €/mes + inscripció 10 €

Portes obertes, del 20 al 30 de setembre.

Lloc: Pavelló d’Esports de Salt (gimnàstica)*

972222053 (Girona Judo) / 620578673 (Jaime Salas, coordinador)