Extraescolars 2021-2022

Us proposem un programa d'activitats extraescolars per gaudir del lleure tot jugant i aprenent.

Per tenir més informació sobre les activitats, podeu contactar amb l'escola en el telèfon 972 405 702 o per correu a This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

*Les activitats es podran portar a terme sempre que hi hagi un nombre mínim d’inscripcions que les facin viables.

Etapa infantil

Pre-Inscripcions online aquí: https://forms.gle/FAZiJ1tYqSTjXERU6

Escola esportiva

Treball de la coordinació i les habilitats motrius bàsiques a través de jocs i activitats pre-esportives, amb iniciació a diferents esports, jocs individuals i col·lectius.

P3 a P5 - dimarts i dijous de 16:45 a 18:00 h

Preu: 200 €/curs (2 dies) o 135 €/curs (1 dia)

Hi ha tres sistemes de pagament, al comptat, en tres terminis i en sis terminis, que podreu triar en formalitzar la inscripció a través del Club Bàsquet Salt.

637 512 139 (Frosti) / 655 311 733 (Albert)

Escoleta de bàsquet

Iniciació a la pràctica del bàsquet. Es potencia el treball en equip i la cooperació. Es jugaran partits amb altres escoles de bàsquet a través de la Federació. Activitat vinculada al Club Bàsquet Salt.

Horaris: P5 - dimarts i dijous de 16.45 a 18.30 h

Preu: 27 €/mes

Introducció a la robòtica

Els alumnes alternaran activitats multimèdia i creatives amb activitats de construcció o de treball de l’enginy, pensament computacional i programació.

Durant l'activitat, els nens i nenes, s'introduiran a la robòtica per mitjà de robots dissenyats pels més petits, com són l'Albert o en Cubetto. Aprendran les bases de la programació primerenca, com seqüències, bucles i condicionals, de manera gamifcada. Dissenyaran i construiran petits projectes amb els quals començaran a entendre com funcionen els engranatges, les palanques, les rodes i eixos i entendre conceptes com el moviment, la força i la velocitat.

Preu: 28 €/curs + 10 € (inscripció)

Horaris: De P3 a P5 – dimecres o dijous, de 16.45 a 18 h
(es farà dia de la setmana que tingui més inscrits)

Anglès extraescolar

A través del joc i de les cançons els alumnes adquireixen un aprenentatge de l’anglès de forma lúdica i sense esforç. Se’ls planteja un repte constant, tots hi participen, els resultats són immediats i equivocar-se no és greu. El fet d’aprendre jugant fomenta les habilitats socials, estimula la interacció positiva amb els altres i activa la part del cervell responsable de la raó, el judici, el llenguatge i la memòria.

Preu: 24 € mensuals. 2 quotes quadrimestrals de 96 €

Horaris: De P3 a P5 : Dilluns o dimarts, de 16.45 a 18 h (només 1 dia a la setmana)

Inici: 4 d’octubre

Iniciació a la pràctica del judo.

Horari: P5 - dimarts i divendres, 17.30 a 18.30 h.

Preu:  30 €/mes + inscripció 10 €. Inclou drets d’examen i cinturó

Gestió de rebuts: Associació GIrona-Judo

Etapa primària

Pre-Inscripcions online aquí: https://forms.gle/Bqq5ieh9kMGiMP1s9

Escoleta de bàsquet

Iniciació a la pràctica del bàsquet. Es potencia el treball en equip i la cooperació. Es jugaran partits amb altres escoles de bàsquet a través de la Federació. Activitat vinculada al Club Bàsquet Salt.

Horaris: 1r i 2n - dimarts i dijous de 16.55 a 18.30 h

Preu: 27 €/mes

Lloc: Escola Pompeu Fabra

637 512 139 (Frosti) / 655 311 733 (Albert)

Robòtica

Els alumnes aprendran a muntar i programar el seu propi robot amb interfícies adequades a la seva edat. Mentre es diverteixen, aprendran un munt de coses relacionades amb la ciència i l'enginyeria (relacions d'engranatges, les politges, les rodes i eixos) potenciant habilitats d'investigació i resolució de problemes, tot treballant en equip, reforçant la cooperació I l’autosuperació.

Les sessions de robòtica s'alternaran amb altres de creació de videojocs i animacions, amb softwares com Scratch o Kodu. Amb aquestes activitats aprendran a dissenyar i programar un videojoc des de zero.

Preu: 30 €/curs + 10 € (inscripció)

Horaris: De 1r a 6è – dimecres o dijous, de 17 a 18.30 h
(es farà dia de la setmana que tingui més inscrits)

Anglès extraescolar

Només un dia a la setmana.

• 1r i 2n: Dilluns o dimarts, de 16.55 a 18.10 h

• 3r i 4t: Dimarts o dimecres, de 16.55 a 18.10 h

• 5è i 6è : Dimarts o dimecres, de 17 a 18.15 h

*Si el nombre d’inscrits ho permet, es mantindran els grups de convivència escolars i l’activitat es realitzarà a la seva aula. Si no és possible, es faran grups amb els alumnes del mateix cicle i s’utilitzarà la seva aula de desdoblament.

Preu: 24 € mensuals. 2 quotes quadrimestrals de 96 €

Inici: 4 d’octubre

Iniciació a la pràctica del judo

1r