El Club de Lectura engega el nou curs i vol que t'hi apuntis

clublectura2019Un any més, el Club de Lectura de l'escola Pompeu Fabra de Salt ha preparat un seguit d'activitats al llarg del curs per fomentar i compartir el gust pels llibres i la lectura entre tota la comunitat educativa.

Enguany, el club està ple de novetats. Començarem llegint i comentant plegats el còmic "Jamás tendré 20 años", de Jaime Martín, una història ambientada en la Guerra Civil espanyola, plena d'amor, valentia, por i ràbia. Aquesta primera trobada del Club de Lectura la farem a Can Sarrallonga el pròxim 6 de novembre a les 20:30 h. Guardeu-vos-ho a l'agenda!

Posteriorment canviarem de registre. Entre totes les sessions, alguna estarà dedicada al teatre i la interpretació, una altra al xampany i el cava (amb tastet!)..., i també llegirem pares i alumnes algunes obres per compartir les diferents opinions.

Animem a totes les mares i pares a formar part del Club i a compartir molt bones estones de lectura. Només cal que us apunteu en el formulari que trobareu en el següent enllaç https://tinyurl.com/y2b85k3k i passar a buscar el llibre a la secreataria de l'escola. Així de senzill!

Organitza la Comissió de Biblioteques de l'Escola Pompeu Fabra de Salt