Comença un nou curs del Club de Lectura

Després l'aturada estival - no del tot, doncs hem seguit fent algunes lectures recomandes - aquest setembre tornen a engegar les activitats del club de lectura de l'AMPA de l'escola Pompeu Fabra. Com en les darreres edicions, l'objectiu és compartir lectures recomandes i debatre sobre elles i sobre la literatura, sobre els fets i setiments que recullen les obres i passar una estona divertida parlant de llibres i lectures.

Enguany comencem el curs amb la proposta d'un còmic: "Blankets", una novela gràfica de Craig Thompson que recull, a mode d'autobiografia, els abusos que va viure a l'escola, el ferri ambient ultraconservador que el rodejava, el sentiment de culpa que l'acompanya constantment en el marc d'una història d'amor adolescent.

Publicada el 2004, la novel·la he rebut nombrosos premis de la crítica, i va ser nomenada una de les 10 millors novel·les gràfiques de tots els temps.

A gaudir-la!