Nou maridatge de lectura i vins organitzat pel Club de Lectura

club lectura juny 2018Dimecres 6 de juny el club de Lectura de l'AMPA Pompeu Fabra celebra una nova sessió de maridatge de lectura i vins. En concret, es proposarà el maridatge vins molt personals, amb trets molt característics, amb les dues lectures escollides per aquest tram final de curs: "Los ignorantes" un còmic d'Étienne Davodeau i "La cata", un conte de Roald Dahl.

Ambdues obres se centren el vi i la seva producció, en les vinyes i les seves característiques, en les tocs personals dels vins i de com diferenciar-los; ambdos llibres, però, ho fan des de perspectives molt distintes, amb trames també antagòniques i reflexions diverses. El club de lectura debatrà sobre tot això mentre ho marida amb 4 vins seleccionats per entendre com el "terroir" s'expressa a través de la vinya i del vi que en resulta.

Aquesta edició 2017-2018 del club ha estat marcada, precisament, per la voluntat de maridar les lectures amb productes del territori. Si "La germandat del raïm", de John Fante, parlava de la passió pels vins italians, "Primavera, estiu, etcètera", de la Marta Rojals, va servir per tastar els vermuts tradicionals del sud de Catalunya.