Nou maridatge de literatura i productes del territori impulsat pel Club de Lectura

El Club de Lectura de l'AMPA Pompeu Fabra impulsa un nou maridatge de literatura i degustació de productes del territori aquest dimecres 28 de febrer a partir de les 9 del vespre. En concrec, el club comentarà la lectura "Primavera, estiu, etcètera", de la Marta Rojals, editada per La Magrana el 2011. En aquesta divertida novel·la, aquesta història d’una arquitecta en crisi —laboral i de parella— que torna al poble on havia nascut i cresc; un poble agrícola on hi predomina l'oliva i a la qual s'hi dedica bona part de la població - també la seva família. El text destaca per moltes qüestions, especialment per l'ús desacomplexat del dialecte local o pel tractament de temes vitals comuns a la generació crescuda en els 80's. En tots els sentits, és una novela que atrapa al lector  i que el fa reflexionar sobre el pas del temps, les vivències i les arrels.

Aprofitant el comentari de la lectura, el Club proposa un tast dels productes predominants a la novela: les "aulives". I per acompanyar-ho, tastarem també una de les begudes tradicionals de les terres del sud de Catalunya, com és el vermut.