Convocatòria d'Assemblea general de socis de l'AMPA

logo pompeu fabraDijous 9 de novembre a les 9 del vespre a la sala polivalent de l'escola, està convocada l'Assemblea General de Socis de l'AMPA de l'Escola Pompeu Fabra. Com cada any, aquest és un dels moments més importants de l'AMPA. L'assemblea és el màxim òrgan de participació i debat dels socis, l'espai on fer balanç de l'exercici anterior, explicar i debatre les diferents propostes de cares als propers mesos i projectar l'associació cap al futur.

Per això, l'assistència dels pares i mares de l'escola és molt important, tant per conèixer de primera mà el funcionament i accions de l'associació i de les seves diferents comissions (renovació de llibres, biblioteques, material esportiu...), com per poder prendre part en els debats i en les seves decisions. Cal recordar que més enllà dels òrgans de representació, l'AMPA som tots i tots som importants.

A més a més, enguany l'assemblea renovarà els càrrecs representatius de la Junta (President/a, secretari/a, tresor/a) i és important la votació del màxim nombre de socis.

Ordre del dia

• Elecció si s’escau dels representants de P3.
  • Presentació i elecció si s’escau de candidatures per renovació de càrrecs de la Junta.
  • Presentació de l’estat comptes
  • Presentació i si s’escau aprovació del pressupost pel curs 2017-2018
  • Resum de les activitats realitzades en el curs 2016-2017
  • Anem a la web de l’Ampa
  • Informació de les comissions, reutilització de llibres, xandalls i biblioteca
  • Presentació del taller per pares Créixer en Familia
  • Carnestoltes
  • Diada de final de curs
  • Precs i preguntes

Us animem doncs a assistir a l'assemblea i a participar del dia a dia de l'AMPA a través de les seves diferents comissions! l'AMPA som tots!