Nova temporada del Club de Lectura per maridar literatura i productes

fanteL’AMPA de l’escola Pompeu Fabra de Salt engega la seva tercera temporada del Club de Lectura, dinamitzat per la seva Comissió de Biblioteques, amb l’ànim de fomentar i compartir entre els pares i mares de l’escola la passió per la lectura i els llibres .

Enguany la dinàmica del club varia significativament. Si durant els anys anteriors va centrar la seva acció en la literatura infantil i juvenil, aquest curs 2017-2018 se centrarà especialment en llibres relacionats, d’una manera o altre, amb diferents productes gastronòmics. Així, hi ha prevista la lectura de tres obres que giraran a l’entorn o que contindran referències a aliments i begudes, amb l’ànim que les reunions per comentar les lectures esdevinguin un maridatge de literatura i producte, moments de degustació que inspirin i ressaltin els continguts de l’obra escollida.

La primera sessió estarà dedicada al vi. “La germandat del raïm”, de John Fante (2013) tracta de la dura relació d’en Henry amb el seu pare d’origen italià, Nick, violent i faldiller; un pare envoltat d’amics “salvatges” que superen els setanta anys i que, agermanats, es reuneixen per beure vi.

Així, el Club de Lectura proposa maridar la lectura de “La germandat del raïm” amb un tast de vins italians, tot esperants que aquesta combinació ajudi a aprofundir en les moltes facetes d’una obra considerada “memorable”, plena d’ironia i sarcasme. La trobada per comentar el llibre de Fante i tastar els vins italians està prevista pel dimecres 13 de desembre.

Recordeu que la inscripció al Club de Lectura és totalment gratuït a través d'aquest formulari. Us animem a participar i a gaudir plegats de la literatura!