Nova sessió del Club de Lectura per comentar "Cap a terres salvatges"

Dimecres 10 de maig, a les 9 del vespre el club de lectura tornarà fer una nova trobada a Can Serrallonga per comentar la darrera proposta literària: “Cap a terres salvatges”, de Jon Krakauer. Aquest llibre explica la història d’en Chris McCandless, un jove de 24 anys d’una família benestant que l’abril de 1992 arribà amb autoestop fins a Alaska. Caminant,  s’endinsà sol cap al bosc, al nord del Mt. McKinleym decidit començar una nova vida; quatre mesos més tard uns caçadors van trobar el seu cadàver. Aquest fet serveix a l’autor per reflexionar, entre altres, sobre l’idealisme juvenil, les ànsies de llibertat o la perillositat que amaga una natura aparentment idíl·lica.

La sessió servirà també per presentar la nova proposta, “Tobi Lolness Un mil.límetre i mig d’heroisme”, de Timothée De Fombelle, una història fantàstic d’aventures i persecucions.

Animem a assistir a tots els pares de l’escola que s’hi vulguin sumar!