Espectacles per col·laborar amb Càritas Salt

caritasL'AMPA de l'escola Pompeu Fabra de Salt anima a tots els pares i mares a participar en els espectacles per col·laborar amb Càritas Salt,

Grup de Teatre Primera Fila.- “Sanitat, digui’m?”
Diumenge, 11 de desembre, a les 18.30h, al Teatre de Salt. Entrada gratuïta. Es recolliran donatius.
Una obra de teatre, que amb clau d’humor vol ser una crítica a la sanitat pública al mateix temps que és un homenatge als professionals que hi treballen

Les veus de Salt.- Recital de poemes amb interludis musicals (Presentació: Lluís Llach)
Dijous, 15 de desembre, a les 20h, a El Canal Centre d’Arts Escèniques.
És un recital de poemes en català i en diferents llengües i les seves traduccions. El lectors són alumnes d’origen estranger que estudien català al Consorci per a la Normalització Linguística, alumnes de l’Escola d’Adults i altres lectors simpatitzants de Càritas Salt. La presentació de l’acte la farà Lluís Llach.

Concert de Nadal.- Coral Tribana
Diumenge, 18 de desembre, a les 18h, a l’Església de Sant Cugat de Salt
Concert de música nadalenca de diferents autors i de nadales tradicionals  amb la col·laboració dels Cors de Clau de Faula.

Recordar que Càrites és una entitat que atén a tot el territori,, que compta amb quasi bé 2.500 voluntaris i que només el 2015 va atendre a més de 23.000 persones i 59.000 van ser beneficiades en els molts projectes i programes d'acció social que manté actius en la lluita contra la pobresa i l'empoderament de les persones. Podeu saber-ne més a la web de Càritas Salt..