'Fora de mi', nova proposta literària del club de lectura

Després de llegir i comentar la setmana passada el llibre 'La invenció de l'Hugo Cabret', de Brian Selznick - amb una molt bona crítica per part de tots els participants - el Club de Lectura de l'AMPA Pompeu Fabra fa una nova proposta literària: 'Fora de mi', de la Sharon M. Draper. Aquesta novel·la ens explica la història d'una nena d'11 anys, la Melody, que té memòria fotogràfica i és molt intel·ligent, però que té paràlisi cerebral i no es pot comunicar amb el món. Un dia, però, troba una cosa que la connectarà amb el món exterior i canviarà la seva existència. És, com diu la seva casa editora en català, una novel·la atrevida i transgressora, que ens farà riure i plorar, que ens ajudarà a entendre el món on vivim, que ens emocionarà i que, en resum, ens canviarà.

La trobada per comentar la lectura serà el pròxim dijous 1 de desembre a les 16.00 a la mateixa escola. L'activitat durarà aprox. 50 min.

Recordar que el Club de Lectura és una iniciativa de l'AMPA, oberta a tots els pares i mares de l'escola, que té per objectiu acostar i compartir les lectures juvenils que també llegeixen els alumnes de secundària. Si voleu participar en aquesta iniciativa de foment de la lectura, només cal que envieu un correu a biblio@ampapompeufabra