Arrenca un nou curs del club de lectura al Pompeu Fabra

clubdelectura ampaLa comissió de Biblioteques de l’Ampa del Pompeu Fabra ha engegat la segona temporada del club de lectura. Aquesta és una iniciativa oberta a totes el pares i mares de l’escola i totalment gratuïta que es vol centrar sobretot en la literatura juvenil, amb l’objectiu d’acostar-nos al món de la joventut i l’adolescència a través dels llibres i de les seves lectures Per això, els títols escollits que llegirem i comentarem al llarg del present curs escolar, com ho ha estat en el passat, seran els mateixos que els dels alumnes d’ESO.

Després de realitzar una enquesta entre tots els membres del club es va triar l’opció de celebrar les trobades a les 9 del vespre. En aquest sentit, ens agradaria saber si encara és l’hora més adequada per a la majoria, i per això us reenviem aquest formulari amb la inscripció al club i l’opció de triar quins dies i hores us aniria millor fer les trobades – una trobada mensual, aproximadament. Entre totes les vostres respostes es valorarà si es manté l’horari actual o es canvia en funció de l’opinió de la majoria.

Us animem a llegir, a participar i a involucrar-vos en l’organització mateixa del club de lectura. El curs passat vam debratre sobre les lectures ‘El llibre del cementiri’ de Neil Gaiman, sobre la novel·la gràfica ‘Maus’ de Art Spiegelman, ‘El curiós món de Calpurnia Tate’ de Jacqueline Kelly i ‘Noel et busca’ d’Àngel Burgas. Els membres del club estan llegint actualment ‘La invenció d’Hugo Cabret’de Brian Selznick, que es debatrà el proper 26 d’octubre.

Animeu-vos a participar! Per més informació sobre el club contacteu amb els membres de la comissió a biblio@ampapompeufabra>